Ip telefonija

IP TELEFONSKA CENTRALA – VOIP PBX

Prilagodljiva in naprednatelefonska centrala voip

IP telefonska centrala predstavlja napredno rešitev, ki usmerja in upravlja tako glasovno kot podatkovno komunikacijo. Je izjemno prilagodljiva, saj se ujema skoraj z vsakim omrežjem. Upravlja IP, analogne, kakor tudi ISDN telefone, fakse, POS terminale, IP vmesnike in drugo.

IP telefonska centrala ponuja celovito funkcionalnost velikega sistema v okolju majhnega, saj je primerna tako za majhna, srednje velika podjetja kot tudi za velika podjetja. Njena visoka fleksibilnost in široka funkcionalnost podpira rast družbe in vključuje tudi možnosti postopne širitve.

Lastnosti IP telefonske centrale:

  • Za majhno ali večje število uporabnikov,
  • zanesljiva, kakovostna komunikacija,
  • več 10 hkratnih pogovorov, izvajanje skupinskih klicev,
  • samodejna usmeritev klicev,
  • snemanje klicev, govornih sporočil in IVR najav,
  • postavitev črne liste nezaželenih in zlonamernih klicateljev,
  • zmanjšanje zasedenosti,
  • videokonference,
  • možna povezave s Skype telefonijo,
  • pošiljanje prejetih sporočil kot govorna priponka na e-naslov,
  • urnik za določanje delovnega časa,
  • vsa potrebna statistika, s katero nadzorujete učinkovitost komuniciranja.

IP telefonska centrala se lahko poveže z že obstoječimi bazami v podjetju, CRM sistemi, Outlook-om. Centrala za večje sisteme podpira tudi ISDN, PSTN, SIP, GSM in druge protokole.