Skip to content
Informacijsko Tehnološki Center d.o.o.
  • APLIKACIJE
    • eFollowr efollowr
    • Spletne strani
    • Klicni center
    • Nadzorno obračunski sistem (NOC)
  • IP TELEFONIJA
    • IP telefonska centrala – VOIP PBX
    • Financiranje
  • TELEFONI
    • Stacionarni telefoni
    • Mobilni telefoni
    • Telefoni – pripomočki
  • TK PRODUKTI
    • Inoteska
    • Jensen Scandinavia
  • NOVICE
  • O NAS
    • Kdo smo
    • Partnerji
  • KONTAKT
  • English

Admin

Uncategorized

Si prizadevate, da bi v šoli dobili večjo pozornost…

  • October 11, 2019October 11, 2019
  • by Uroš Hlebec

Si prizadevate, da bi v šoli dobili večjo pozornost staršev? eFollowr je rešitev

Začelo se je novo šolsko leto in s tem novi izzivi. Ravnateljeva dolžnost je biti ime, obraz in glas šole, zato smo z učitelji kot vedno organizirali roditeljski sestanek.
Omenjeno druženje je običajno trenutek, kjer veliko podajam veliko informacij in me po določen času nihče več ne posluša.
Grem skozi osnove:
• razložim pravila šole,
• pravila varne poti do šole,
• hišni red in cilje šole,
• izpostavim vlogo staršev in potem se dogovorimo, da se vsi potrudimo in pomagamo malčkom in starejšim otrokom kolikor lahko v novem šolskem letu.
Ne razumite me narobe, čudovit je trenutek, ker staršem natančno razložim, kaj lahko pričakujejo od njihovih otrok in kaj pričakujemo mi kot ustanova od njih kot njihovi spremljevalci. Edini izziv je, da starši, vidi se na njihovih obrazih, nočejo biti predolgo na omenjenem sestanku, ker so ponavadi preveč zaposleni in to vidijo kot izgubo časa. To je lahko včasih težavno, ker resnično vložim veliko truda v pripravo sestankov. Zberem vse informacije in jih skušam predstaviti na način, ki je zanje razumljiv, uporaben in zanimiv. Rezultat je običajno, da starši po 15 minutah spogledavajo z uro in/ali zehajo.
Letos je bilo drugače, saj sem jim letos morala razložiti aplikacijo eFollowr, ki jo uporabljamo kot institucija. Če se izrazim z besedami, bi rekla, da so njihovi obrazi so se drastično spremenili. Naenkrat jih je zanimalo, o čem govorim.
Prosila sem starše naj vzamejo svoje pametne telefone in si naložijo aplikacijo, da bom lahko razložila osnove in najpomembnejše prednosti aplikacije. Prisotni starši so bili vznemirjeni in končen rezultat navdušenje na obeh straneh. Zakaj se vprašate, zato ker sem do konca srečanja že imela nekaj statističnih podatkov, ki so pokazali, da so si vsi naložili aplikacijo in bili prijavljeni kot anonimni uporabniki/ sledilci šole. Starši pa so bili nad prvo dobljeno obvestilo in vsebino zelo navdušeni.
Uporaba eFollowrja je pomenilo konec z nadležno neželeno pošto, konec napak pri prepisovanju e-poštnih naslovov, oblikovanju skupin, nadzor nad pravilno vnesenimi podatki, itd. Z eFollowrjem smo dobili takojšno statistiko koliko sledilcev imamo, koliko je prejelo in koliko prebralo obvestilo, celo zmanjšalo nam je stroške tiska.
Ko so mi predstavili eFollowr, sem bila precej skeptična do tega novega sistema obveščanja, saj sem pred tem prebrala vse o zahtevah GDPR in me je bilo strah, da bom šolo in sebe spravil v težave zaradi obdelave občutljivih podatkov, kot so osebni podatki učencev in njihovih staršev. Kot odgovorna ravnateljica morate poleg vzgoje in izobraževanja mladine skrbeti še za marsikaj drugega. Predstavniki eFollowrja so mi s prikazom funkcionalnosti platforme in aplikacije povsem pomirili in prijetno presenetili, saj sistem omogoča staršem da lahko sami odločijo, ali bodo postali »znani« ali ostali »neznani« sledilci šole in na ta način odvzeli odgovornost šoli. Ko njihovi otroci zaključijo šolanje, nehajo slediti šoli in »Voilà!« noben zapis o njih ni več shranjen.
Prvič po dolgih letih lahko rečem, da je bil sestanek zelo produktiven. Vsi starši so bili pozorni in dobili so vpogled v vse informacije, ki sem jim jih želela prvi dan podati.
S šolske perspektive nam je aplikacija eFollowr pomagala zmanjšati stroške papirologijo, in povečal/poglobil pozitiven odnos do našega okolja. Zmanjšali smo časovni razmik med trenutkom, ko smo ustvarili informacije in trenutkom, ko ti prispejo do naših učencev in njihovih družin, saj je platforma s preprostim API-jem povezana z domačo stranjo šole in vsak dogodek, objavljen na njej, takoj prispe do staršev.
Z eFollowrjem sem pridobila tudi generacije staršev, ki so navajeni prejemati obvestila na svoje telefone in želijo zmanjšati neželeno pošto v svojih e-poštnih sporočilih, povezanih z delom. Po dveh mesecih uporabe se je komunikacija med šolo, starši in učenci vidno izboljšala in poglobila. Z uporabo platforme smo postali tudi bolj naravi prijazna ustanova in prihranjena denarna sredstva lahko preusmerim v druge dejavnosti šole, na primer nabavo čebeljnjaka.
eFollowr je prihodnost v komunikaciji in resnično deluje.

Uncategorized

Prve težave za novi iOS 13 razburile uporabnike

  • October 3, 2019October 3, 2019
  • by Uroš Hlebec

Nedavno je podjetje Apple uporabnikom novejših mobilnih naprav ponudilo v prenos najnovejši mobilni operacijski sistem iOS 13. Novost prinaša številne možnosti, kot so črni način delovanja oziroma “dark mode” in izboljšana navidezna tipkovnica, manjših izboljšav pa so bili deležni še mobilna programa Mail in Note ter seveda navigacijski sistem Apple Maps. Novi mobilni operacijski sistem iOS je prinesel še večjo varnost in seveda hitrejše delovanje Applovih naprav ter številne nove sporočilne možnosti, ki jih bodo veseli predvsem mladi.

Kljub številnim novostim novega mobilnega operacijskega sistema iOS 13, nad njim žal niso bili navdušeni vsi uporabniki Applovih mobilnih naprav. Kar nekaj uporabnikom je prenehala delovati brezžična povezava Wi-Fi, nekateri pa so imeli težave z navidezno tipkovnico. Poleg tega ima iOS 13 privzeto varnostno ranljivost, ki bi nepridipravom lahko omogočila dostop do shranjenih kontaktov uporabnikov, in to brez potrebe, da bi predhodno odklenili zaslon naprave.

Pri podjetju Apple so težave z najnovejšim operacijskim sistemom iOS 13 že priznali in obljubili, da bo posodobitev na voljo kmalu.

Vir: Računalniške novice

Uncategorized

Umetna inteligenca bi lahko zmanjšala umrljivost

  • October 3, 2019October 3, 2019
  • by Uroš Hlebec

Umetna inteligenca bi lahko zmanjšala umrljivost

Srčno-žilne bolezni so v razvitem delu sveta in tudi Sloveniji že desetletja zelo pogost vzrok obolelosti in umrljivosti odraslih. Ker se to v bližnji prihodnosti ne bo spremenilo, so raziskovalci ameriškega tehnološkega inštituta MIT (Massachusetts Institute of Technology) pripravili nadvse zanimiv sistem, ki bi lahko zmanjšal umrljivost zaradi srčnih bolezni, in sicer na način, da bi zaznal bolezni, še preden bi te bile usodne za pacienta. Gre za sistem RiskCardio, ki temelji na umetni inteligenci in strojnem učenju ter potrebuje zgolj 15 minut merjenja srčnega utripa, da oceni, ali bo določena oseba zaradi težav s srcem umrla v naslednjih 30 dneh ali v obdobju do enega leta.

Sistem RiskCardio za postavitev diagnoze uporablja podatke o pacientih, ki so srčne bolezni preživeli in tistih, ki so zaradi njih umrli. Na tej osnovi in na osnovi zaporednih srčnih utripov, lahko umetna inteligenca oceni, kolikšno je tveganje za nastanek srčnih bolezni. Čeprav je novost pri napovedovanju relativno zanesljiva, bo potrebnega še kar nekaj dela, preden bo uporabljena v javnem zdravstvu. Omenjeni sistem bo moral namreč upoštevati še druge dejavnike tveganja, kot so leta in spol, saj bi napačna diagnoza lahko povzročila več škode kot koristi. Zaradi tega bo, vsaj nekaj časa, služil le kot pripomoček zdravnikom pri njihovem delu.

Vir: Računalniške novice

Uncategorized

Kako bo Google spremenil svoj spletni iskalnik?

  • October 3, 2019October 3, 2019
  • by Uroš Hlebec

Kako bo Google spremenil svoj spletni iskalnik?

Podjetje Google ve o vas skoraj več kot vi sami, saj vaše osebne podatke pridobiva iz vseh mogočih virov. Njegov ključni vir podatkov je seveda spletni iskalnik, ki si “zapisuje” prav vse, kar iščete in pregledujete na svetovnem spletu. Ta je namreč daleč pred konkurenco, in zagotovo bo minilo še kar nekaj časa, preden se bo pojavil kakšen spletni iskalnik, ki mu bo kos ali ga bo celo prekašal.

Ker si podjetje Google ne more privoščiti, da bi ga konkurenca presegla, so njegovi programerji napovedali določene spremembe v spletnem iskalniku, ki bodo odražale vsebino, prikazano na vrhu pri iskanju izrazov in dogodkov. Doslej je njihov spletni iskalnik favoriziral najnovejšo vsebino, povezano z določeno temo, Google pa zdaj želi to spremeniti in uporabniku prikazati izvirno zgodbo določene teme ali članek, ki razkrije podatke, tudi tiste manj znane. Šlo bo predvsem za novinarske članke, zato bodo novinarji in mediji, ki bodo pripravili odličen članek, dobili več pozornosti s strani uporabnikov spletnega iskalnika Google.

Pri prilagoditvi algoritma in “usposabljanju” umetne inteligence, bo podjetju Google pomagala globalna mreža več kot 10 tisoč ljudi, ki podjetju že dlje časa zagotavlja boljšo kakovost rezultatov iskanja, prikazanih v Googlovim iskalniku. Največ od tega bodo seveda imeli uporabniki spletnega iskalnika Google, saj bo prikazana vsebina boljše kakovosti in večje uporabne vrednosti.

Vir: Računalniške novice

Uncategorized

eFollowr prava pomoč – srečni in zadovoljni gosti?

  • July 17, 2019July 17, 2019
  • by Uroš Hlebec

eFollowr prava pomoč – srečni in zadovoljni gosti?

Svojo kariero v marketingu sem začel že dolgo nazaj in se seznanil ter delal z vsemi oblikami obveščanja, ki so bili na voljo v poslednjih tridesetih letih. Zase lahko rečem, da sem človek, ki ga poganja strast. Obožujem svoje delo in želim biti vedno najboljši pri tem. Ta žar zadovoljstva me je desetletja vodil skozi nadgrajevanje že pridobljenega znanja in pridobivanje novega znanja, kar je pomenilo prilagajanje vsakemu novemu izzivu kot so tehnologije, novi marketinški prijemi in pristopi, ki bi lahko služili mojemu osnovnem cilju biti med najboljšimi v svoji stroki.

Kljub vsem izkušnjam, sem se soočil z vedno perečim izzivom kako učinkoviteje obveščati goste, ki ravnokar počitnikujejo v naši hiši, s pomočjo tehnologij, ne da bi dodatno obremenjeval okolja/narave, kjer smo locirani, saj smo kot destinacija dobili nagrado »Green award«. Vse procese smo lahko brezhibno prilagodili zahtevam zelenega, prijaznega okolja, le marketinški pristop obveščanja strank/gostov, ki so že na lokaciji ni dosegel tega nivoja. Letaki, oglasne deske in TV ekrani niso najbolj optimalna stvar, saj gostov ni bilo, ali pa so z dnevom zamude povprašali po skrbno načrtovanih/ponujenih aktivnostih. Iskal sem nov način komunikacije za naše cenjene goste, da ne bi skupaj z našim letoviščem bil obsojen na pozabo.
Odgovor na omenjeno težavo je prišel v obliki aplikacije. Govoril sem s svojim najboljšim prijateljem, ki je tudi direktor marketinga v hotelu, in mi je povedal, da je začel uporabljati eFollowr. Čeprav je njegov hotelski pristop precej drugačen, vodi mestni butični hotel; način spodbujanja gostov in obveščanja o posebnih ponudbah in dogodkih je bila revolucionarna.
Z aplikacijo sem začel delati že naslednje jutro in v naslednjih dveh dneh sem sestavil nekaj obvestil, ki se mu ne bi mogel upreti noben gost nobenega hotela na svetu. Oblikoval sem “Happy hour” za BIO pijače med 9.00 in 11.00 uro dopoldan v naši restavraciji, oblikoval ponudbo s posebnim popustom za nežnejši spol v naših termah in še veliko več. Med obvestili sem dodal tudi ponudbo za vse izdelke, ki naredijo naše storitve okolju prijazne.
Vzel sem nekaj minut, da vse uslužbence recepcije, asistente prtljage in drugo hotelsko osebje poučim, kako obvestiti goste, da spoznajo in prenesejo aplikacijo eFollowr na svoje telefone, da bi bili nemudoma obveščeni o vseh dogodkih, posebnih ponudbah hotela z namenom, da jim polepšamo dopustovanje. Skupaj smo pripravili nekaj zelo učinkovitih idej, kot je namestitev QR-kod, ki jih je mogoče preprosto in takoj skenirati z mobilnim telefonom na vseh področjih, kjer jih gost vidi in potrebuje. QR koda jih bo pripeljala neposredno v hotelsko aplikacijo eFollowr. Prav tako smo programirali obvestilo za Wi-Fi modem, ki jim bo svetoval, da prenesejo aplikacijo za dostop do ekskluzivnih popustov in dogodkov v hotelu. Kaj naj rečem, omenjeni procesi bi naj nam zagotovili, da bodo vse posredovane informacije naši gosti dobili na svoje pametne telefone in da se bo moj načrt iskanja novih optimalnih komunikacijskih poti v popolnosti obnesel.
Vsakič, ko uvajaš nove procese si izpostavljen določenim večjim ali manjšim težavam, toda z uvajanjem eFollowr-ja je vse potekalo tako gladko.
Rezultat:
S “Happy hour” ponudbo smo količino užitih pijač na bazenu povečali za skoraj 200%, rezervacije v Spa centru pa smo tudi enkrat povečali. Skoraj vsi gostje so prenesli aplikacijo in bili zadovoljni, da so informacije sveže in vse na istem mestu, na telefonu. Do petka prvega tedna so se številke toliko spremenile, da sem se odločil najeti krasno lokalno skupino in organiziral koktajl zabavo na naši plaži s posebnimi cenami in popusti. Dogodek je bil zabava stoletja in vsi gostje so postali zveste stranke. Uspelo mi je spremeniti njihove izkušnje iz statusa dobra izkušnja v nepozabno.
Sobota zjutraj, bil je lep sončen dan in na recepciji sva skupaj s sodelavko opazila dva zelo navdušena gosta, ki sta preverjala sporočila na eFollowr-ju na svojih telefonih. Preverjala sta dnevne hotelske aktivnosti, da bi načrtovala svoj dan in drugim gostom povedala, kako prenesti in uporabiti to aplikacijo. Ni boljše potrditve o moji odločitvi uporabiti eFollowr, saj so gostje sami promovirali aplikacijo.
eFollowr je ponovno spremenil moj pristop k trženju in še bolj podkrepil navdušenje nad delom, ki ga opravljam. Priporočam ga vsakemu lastniku podjetja, ki želi učinkovito tržno strategijo 21. stoletja.

Posts navigation

1 2 3 4 5

Informacijsko Tehnološki Center

Facebook Pagelike Widget
itc_maribor

itc_maribor

Little CSS magic today 🤩🤳 Little CSS magic today 🤩🤳
Very productive day in Maribor 😁 Very productive day in Maribor 😁
🌐🔥Izdelava spletnih strani ➡️➡️➡️ #websitedesign #web #website #development #create #webdeveloper #ecommerce 📧
👉it-center.si
Friday office vibes. 😅🖥💻 Friday office vibes. 😅🖥💻
🌐📈📲🖥⌨ #programming #ionic #javascrip 🌐📈📲🖥⌨
#programming #ionic #javascript #angular #tracking #code #vscode #blue #computer #developer #development #webdeveloper
Mondays ... 💻☕ Mondays ... 💻☕
Starting with a new project. 🤔📄🖊📈 Starting with a new project. 🤔📄🖊📈
Prep. 🗒📌▶️ Prep. 🗒📌▶️
New week, new challenges🤯🗓 New week, new challenges🤯🗓
Statistic time 📈📊 Statistic time 📈📊
.monday {start:"full";} 😉 . . . . . . . . . . . .monday {start:"full";} 😉
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#webdev #graphicdesign #softwareengineer #android #geek #uidesign #marketing #websitedesign #coders #seo #jquery #ui #frontend #hacking #programminglife #dev #developers #digitalmarketing #softwareengineering #appdesign #branding #programmerslife #css #html
Instagram post 18051153520129288 Instagram post 18051153520129288
Every day is a good day to code💻💡 . . . . . Every day is a good day to code💻💡
.
.
.
.
.
.
.
.
#programming #coding #programmer #javascript #html #developer #java #python #technology #code #webdeveloper #coder #php #webdevelopment #css #software #webdesign #tech #codinglife #computer #computerscience #web #programmers #development #softwaredeveloper #geek #hacking #dev #website #websolutions
Follow on Instagram
Copyright © 2024, Informacijsko Tehnološki Center – smart solutions
Theme by Colorlib Powered by WordPress
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • LinkedIn
  • eFollowr
Spletna stran uporablja piškotke s pomočjo katerih izboljšuje vašo uporabniško izkušnjo, analizira promet ter omogoča uporabo vtičnikov družbenih medijev. Z nadaljno uporabo se strinjate k uporabi piškotkov.Sprejmem