eFollowr prava pomoč – srečni in zadovoljni gosti?
eFollowr prava pomoč – srečni in zadovoljni gosti?
Svojo kariero v marketingu sem začel že dolgo nazaj in se seznanil ter delal z vsemi oblikami obveščanja, ki so bili na voljo v poslednjih tridesetih letih. Zase lahko rečem, da sem človek, ki ga poganja strast. Obožujem svoje delo in želim biti vedno najboljši pri tem. Ta žar zadovoljstva me je desetletja vodil skozi nadgrajevanje že pridobljenega znanja in pridobivanje novega znanja, kar je pomenilo prilagajanje vsakemu novemu izzivu kot so tehnologije, novi marketinški prijemi in pristopi, ki bi lahko služili mojemu osnovnem cilju biti med najboljšimi v svoji stroki.
Kljub vsem izkušnjam, sem se soočil z vedno perečim izzivom kako učinkoviteje obveščati goste, ki ravnokar počitnikujejo v naši hiši, s pomočjo tehnologij, ne da bi dodatno obremenjeval okolja/narave, kjer smo locirani, saj smo kot destinacija dobili nagrado »Green award«. Vse procese smo lahko brezhibno prilagodili zahtevam zelenega, prijaznega okolja, le marketinški pristop obveščanja strank/gostov, ki so že na lokaciji ni dosegel tega nivoja. Letaki, oglasne deske in TV ekrani niso najbolj optimalna stvar, saj gostov ni bilo, ali pa so z dnevom zamude povprašali po skrbno načrtovanih/ponujenih aktivnostih. Iskal sem nov način komunikacije za naše cenjene goste, da ne bi skupaj z našim letoviščem bil obsojen na pozabo.
Odgovor na omenjeno težavo je prišel v obliki aplikacije. Govoril sem s svojim najboljšim prijateljem, ki je tudi direktor marketinga v hotelu, in mi je povedal, da je začel uporabljati eFollowr. Čeprav je njegov hotelski pristop precej drugačen, vodi mestni butični hotel; način spodbujanja gostov in obveščanja o posebnih ponudbah in dogodkih je bila revolucionarna.
Z aplikacijo sem začel delati že naslednje jutro in v naslednjih dveh dneh sem sestavil nekaj obvestil, ki se mu ne bi mogel upreti noben gost nobenega hotela na svetu. Oblikoval sem “Happy hour” za BIO pijače med 9.00 in 11.00 uro dopoldan v naši restavraciji, oblikoval ponudbo s posebnim popustom za nežnejši spol v naših termah in še veliko več. Med obvestili sem dodal tudi ponudbo za vse izdelke, ki naredijo naše storitve okolju prijazne.
Vzel sem nekaj minut, da vse uslužbence recepcije, asistente prtljage in drugo hotelsko osebje poučim, kako obvestiti goste, da spoznajo in prenesejo aplikacijo eFollowr na svoje telefone, da bi bili nemudoma obveščeni o vseh dogodkih, posebnih ponudbah hotela z namenom, da jim polepšamo dopustovanje. Skupaj smo pripravili nekaj zelo učinkovitih idej, kot je namestitev QR-kod, ki jih je mogoče preprosto in takoj skenirati z mobilnim telefonom na vseh področjih, kjer jih gost vidi in potrebuje. QR koda jih bo pripeljala neposredno v hotelsko aplikacijo eFollowr. Prav tako smo programirali obvestilo za Wi-Fi modem, ki jim bo svetoval, da prenesejo aplikacijo za dostop do ekskluzivnih popustov in dogodkov v hotelu. Kaj naj rečem, omenjeni procesi bi naj nam zagotovili, da bodo vse posredovane informacije naši gosti dobili na svoje pametne telefone in da se bo moj načrt iskanja novih optimalnih komunikacijskih poti v popolnosti obnesel.
Vsakič, ko uvajaš nove procese si izpostavljen določenim večjim ali manjšim težavam, toda z uvajanjem eFollowr-ja je vse potekalo tako gladko.
Rezultat:
S “Happy hour” ponudbo smo količino užitih pijač na bazenu povečali za skoraj 200%, rezervacije v Spa centru pa smo tudi enkrat povečali. Skoraj vsi gostje so prenesli aplikacijo in bili zadovoljni, da so informacije sveže in vse na istem mestu, na telefonu. Do petka prvega tedna so se številke toliko spremenile, da sem se odločil najeti krasno lokalno skupino in organiziral koktajl zabavo na naši plaži s posebnimi cenami in popusti. Dogodek je bil zabava stoletja in vsi gostje so postali zveste stranke. Uspelo mi je spremeniti njihove izkušnje iz statusa dobra izkušnja v nepozabno.
Sobota zjutraj, bil je lep sončen dan in na recepciji sva skupaj s sodelavko opazila dva zelo navdušena gosta, ki sta preverjala sporočila na eFollowr-ju na svojih telefonih. Preverjala sta dnevne hotelske aktivnosti, da bi načrtovala svoj dan in drugim gostom povedala, kako prenesti in uporabiti to aplikacijo. Ni boljše potrditve o moji odločitvi uporabiti eFollowr, saj so gostje sami promovirali aplikacijo.
eFollowr je ponovno spremenil moj pristop k trženju in še bolj podkrepil navdušenje nad delom, ki ga opravljam. Priporočam ga vsakemu lastniku podjetja, ki želi učinkovito tržno strategijo 21. stoletja.